Częste pytania
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email dostępny na stronie kredki.eu
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- ostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Przeciętnie czas dostawy to ok. 5 dni roboczych od zapłaty należności za zamówienie
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Więcej w zakładce "Czas realizacji zamówienia".
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line)
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Na zakupione przedmioty można otrzymać rachunek za wykonanie usługi pośrednictwa sprzedaży. Jeśli potrzebujesz fakturę/rachunek od Sprzedawcy - skontaktuj się z Nami przed zakupem.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. Skontaktuj się z nami, najlepiej mailowo, a podamy Ci numer listu przewozowego.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów lub importerów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, karcie gwarancyjnej, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub paragon), kartę gwarancyjną, a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Znacznie ułatwia to procedurę reklamacyjną.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub sporządzenie protokołu uszkodzeń, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz odstąpić od umowy ze sklepem internetowym bez podania przyczyny. Więcej znajdziesz w zakładce gwarancja i zwroty.
Co to jest dropshipping
Dropshipping to metoda sprzedaży w której sklep jest jedynie pośrednikiem i zawiera w Twoim imieniu faktyczną umowę kupna-sprzedaży z Dostawcą. Polega ona na przeniesienie procesu sprzedaży towaru i jego wysyłki na Dostawcę (hurtownia, fabryka, itp.). Dzięki tej metodzie bez magazynowania ogromnych ilości sprzedaży możemy zaoferować Ci ogromny wybór przedmiotów w najlepszych cenach.